A legjobb kiegészítők a férfiak a prosztatarák
Férfi diagnosztizáltak prosztatarákot nem mindig dönt, hogy követi a hagyományos orvosi megközelítés kezelésére a betegség. Néhány, a fenyegető mellékhatások, mint például csökkent szexuális működésre, a szexuális vágy elvesztése, hányinger és hasmenés keverjük érdeke kiegészítők, amelyek mondta, hogy segítsen.
A kiegészítők gondolat a legjobb a prosztatarák
Bár kiegészítők segíthet, ha figyelembe kezelése a prosztatarák kiegészítésekkel, fontos megérteni, hogy a vitaminokat, gyógynövény-és egyéb kiegészítők nem szabályozza az FDA.
Az Étrend-kiegészítő Egészségügyi és Oktatási Törvény (DSHEA) 1994, akkor marad ez a cég gyártja, vagy forgalmazza a kiegészítő alátámasztani azt állítja, hogy tesz is igaz.
A következő kiegészítőket gyakran ajánlott, amely segít megelőzni, illetve kezelni a prosztatarák, de mielőtt bármilyen kiegészítése a prosztatarák, mindig beszélni az egészségügyi szolgáltató.
PC-SPES
Egy kiegészítő úgynevezett PC-SPES volt gyógynövény kiegészítő forgalmazott kezelésére prosztatarák. Bár a vizsgálatok azt mutatták, PC-SPES dolgozott csökkentésével PSA és a tesztoszteron, az FDA figyelmeztetést adott, mert kiderült, hogy tartalmaznak vényköteles gyógyszereket, ami a súlyos problémákat. Ennek eredményeként került ki a piacra 2002 februárjában. További aggodalmak ezt a kiegészítést tartalmazza, hogy csökkentette a PSA szintet, és ennek eredményeként lehetett maszkot a progressziót prosztatarák.
Cink
Az American Journal of Clinical Nutrition számolt be 2010 vizsgálat eredményei azt mutatták, hogy a cink szükséges a különböző mobil funkcióit. Eredmények javasolt közötti kapcsolat magas étrendi bevitel a cink és az alacsonyabb prosztatarák halálozási következő diagnózist.
E-vitamin
Tanulmányok E-vitamin mutatták egymásnak ellentmondó eredményeket, amikor a prosztatarák, de az E-vitamin egy antioxidáns kimutatták, hogy segít-szabályozás kárt sejtszinten, ami a rák. A 1998-as tanulmány a 29.133 dohányzó férfiaknál Finnországban mutatott 32%-kal kevesebb esetben a prosztatarák és 40%-kal kevesebb haláleset a prosztatarák a férfiak körében, akik vette az E-vitamin, hogy megakadályozza a tüdőrák, mint a férfiak, akik vettek a placebo. A vizsgálat által támogatott National Cancer Institute tanulmányozza a hatása szelén és E-vitamin, mint egy olyan védenek a prosztatarák ellen is folyamatban van, és a tervek szerint 2013-ban kötni.
Szelén
A szelén egy másik kiegészítése mondta, hogy segít leküzdeni a prosztatarák, de egy friss tanulmány a Journal of Clinical Oncology javasolt, hogy nem a megfelelő kiegészítő mindenki számára. Eredmények azt mutatják, hogy figyelembe szelén egy kis nagyobb a veszélye egy még agresszívebb rák. Egy másik csoportja tanulmányozza eredményeit különböző vizsgálatok nem találtak bizonyítékot arra, hogy a szelén-kiegészítők a rák megelőzésében, de azt további vizsgálat szükséges.
Béta karotin
Tanulmányok a béta-karotin hatása a prosztatarák mutatják ellentmondó eredményeket. Egyesek szerint ez segít, és mások, hogy nagyobb a kockázata az agresszív prosztatarák.
Bór
Egy kis kétéves vizsgálat kimutatta, hogy a bór-bevitel nem segítenek megelőzni a prosztata rák. Azonban a jövőbeli kutatási ajánlott
Saw Palmetto
Szerint American Cancer Society , ebben az időben nem áll rendelkezésre vizsgálati eredmények azt mutatják, fűrészpálma is megelőzhető vagy kezelhető a prosztatarák.
Prosztata specifikus kiegészítők
Számos prosztata specifikus kiegészítők a piacon.
Ezek tartalmazhatnak olyan termékeket, mint például:
Tekintsük Kezelési lehetőségek
A gyógynövények használata a hagyományos megközelítés kezelésére a betegség és egészség javítása, de figyelembe gyógynövény is kellene tenni felügyelete mellett az egészségügyi szolgáltató. Ezek kiváltó mellékhatások és kölcsönhatásban vannak más kiegészítők vagy gyógyszerek. A sok ellentmondó információt, ha diagnosztizáltak prosztatarákot, nagyon fontos, hogy beszéljen orvosával, a különböző kezelési lehetőségek. Ne használjon információk ebben a cikkben, vagy mások helyettesítik a szakmai tanácsadást. Orvosa ismeri a teljes kórtörténetét és kínálnak útmutatást adott Önnek.






